Angielski dla dorosłych. Do kiedy warto uczyć się języków obcych?

Obecnie z językiem angielskim spotykamy się już niemal na każdym kroku – w reklamach, prasie, telewizji, służbowej korespondencji, a nawet w codziennych rozmowach. Jednak o ile młodzież nie ma zwykle większych problemów z ich przyswajaniem, nie zawsze można to samo powiedzieć o dorosłych. Do jakiego wieku jednak warto zaczynać naukę?

Odpowiedź na postawione przed chwilą pytanie może być tylko jedna: w przypadku nauki języków obcych wiek nie ma najmniejszego znaczenia! Co więcej, angielski jest obecnie tak powszechnie stosowany, że bez znajomości choćby podstaw coraz trudniej funkcjonować. Nie wspominając o innych korzyściach, płynących z jego znajomości, takich jak łatwość i swoboda komunikacji na zagranicznych wyjazdach czy możliwość podniesienia kompetencji zawodowych.

Kurs języka angielskiego – od czego zacząć?

Decyzja podjęta – chcemy nauczyć się języka angielskiego. Od czego jednak powinniśmy zacząć? W pierwszej kolejności najlepiej wybrać dobry kurs języka angielskiego. Poznań oraz inne duże miasta mają szeroką ofertę szkoleń, zarówno grupowych, jak i indywidualnych, dzięki czemu łatwo znajdziemy wariant idealnie dopasowany do naszych potrzeb.

Angielski w grupie czy indywidualnie?

Zajęcia grupowe to świetna propozycja dla osób, które lubią uczyć się z innymi. A może w kręgu naszych znajomych znajdzie się ktoś, kto też chce zgłębić tajniki angielskiego? W takiej sytuacji warto skorzystać z kursu w mikrogrupach, zwykle dwu- lub trzyosobowych. Zajęcia prowadzone w tak wąskim gronie przebiegają w przyjemnej, a przy tym wciąż kameralnej atmosferze.

Jeśli jednak zależy nam, by lektor skupiał całą uwagę na nas, weźmy pod uwagę szkolenie indywidualne. W tym przypadku cały proces nauczania jest dostosowywany do naszych aktualnych umiejętności i predyspozycji. To doskonałe rozwiązanie dla osób dorosłych, które dopiero rozpoczynają przygodę z angielskim, a w związku z tym często borykają się z pewną blokadą. Podczas kursu indywidualnego uczymy się we własnym tempie, do którego lektor dopasowuje program oraz metody prowadzenia zajęć.